Jag letar ständigt nya samarbeten, med plattformar och verktyg för intern kommunikation som jag gillar och kan tipsa mina kunder om. En del som jag tycker är svårt att få till är mätningar. Att genomföra omfattande medarbetarmätningar ena halvåret får att sedan presentera resultatet ett halvår senare känns passé. Av en slump hittade jag till det enkla, pedagogiska och inbjudande verktyget ”Happy at work” och igår sa ja jag till att vara en av deras ambassadörer. Vilket helt enkelt innebär att jag berättar om det och vid affär så får jag en viss procent.
Om verktyget
Happy at work är marknadens enklaste verktyg för att mäta trivsel och arbetsbelastning i din organisation, vilket är extra viktigt vid hemarbete. Hur har medarbetarna det egentligen och hur får du koll på det när du inte träffar dem? Happy at Work är ett snabbt, enkelt och smart verktyg. Det tar bara tio sekunder att svara på undersökningarna och inbyggda, smarta larm, larmar vid negativa trender så att du kan lägga tiden på annat.
De topp tre sakerna kunder som Fortnox, Sparbanken och ISS Facility säger är anledningen till att de valde Happy at work är:
- Enkelheten och snabbheten att svara på och skicka ut enkäter.
- De anställda har ett säkert och enkelt sätt att lämna feedback. (Alla enkäter är anonyma).
- Ledningen kan se trender och agera innan kritiska saker inträffar i verksamheten samtidigt som de slipper att lägga tid på administration.
Boka en demo utan kostnad och få rabatt vid affär
Om du vill veta mer så hör av dig till mig eller till info@happyatwork.se. Skriv Anna Almberg i ämnesraden så får du en kostnadsfri demo samt 10% rabatt om de sedan väljer att börja använda tjänsten!
Läs mer här www.happyatwork.io/sv-se/